loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 970 1393/07/26 نظرات (0)

inna

 

ترجمه در ادامه مطلب...

innawe were se./x/y      

ما جذاب بودیم

 

We were bad

ما شیطون بودیم

 

We were everything, everyone wished they had

ما همون چیزی و کسی بودیم که همه آرزوش رو داشتن

 

We were crazy

ما دیوونه بودیم


We were good

ما عالی بودیم

 

We did everything that others wished they could

ما همون کاری رو می کردیم که همه آرزوی انجامش رو داشتند

 

We were falling when the skies were blue

ما عشقمون به هم کم شد وقتی که آسمون آبی بود

 

It's a shame how winter came too soon

باعث تاسف که چقدر زود زمستون رسیده

 

(عشقمون به ته خط رسیده)

 

Tried to love you but the love falls too

سعی میکردم که دوست داشته باشم ولی عشقمون کم رنگ شد

 

Should we let it go, let it go, let it go

آیا باید فراموشش کنیم؟

 

(Let it go همون Stop Talking about یا Forget everything)

 

I've been thinking 'bout you

من دارم به تو فکر میکنم

 

You've been thinking 'bout me

تو داری به من فکر میکنی

 

All the things that we've done

به هم فکر کردن تمام چیزی که انجام میدیم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

I've been thinking 'bout you

من دارم به تو فکر میکنم

 

You've been thinking 'bout me

تو داری به من فکر میکنی

 

All the things that we've done

به هم فکر کردن تمام چیزی که انجام میدیم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

Ain't no limits

هیچ محدودیتی نداره

 

Ain't no rules

هیچ قانونی وجود نداره

 

Baby there ain't no telling what we can do

عزیزم کسی نمونده که بهش نگفته باشیم چی کار میتونیم بکنیم

 

We'll get crazy

ما دیوونه میشیم

 

We'll be cool

ما آروم میگیریم

 

We'll do everything others wished they could

ما همون کاری رو می کردیم که همه آرزوی انجامش رو داشتند

 

We were falling when the skies were blue

ما عشقمون به هم کم شد وقتی که آسمون آبی بود

 

It's a shame how winter came too soon

باعث تاسف که چقدر زود زمستون رسیده

 

Tried to love you but the love falls too

سعی میکردم که دوست داشته باشم ولی عشقمون کم رنگ شد

 

Should we let it go, let it go, let it go

آیا باید فراموشش کنیم؟

 

I've been thinking 'bout you

من دارم به تو فکر میکنم

 

You've been thinking 'bout me

تو داری به من فکر میکنی

 

All the things that we've done

به هم فکر کردن تمام چیزی که انجام میدیم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

I've been thinking 'bout you

من دارم به تو فکر میکنم

 

You've been thinking 'bout me

تو داری به من فکر میکنی

 

All the things that we've done

به هم فکر کردن تمام چیزی که انجام میدیم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

I've been thinking 'bout you

من دارم به تو فکر میکنم

 

Oh how I miss your body and the sun

اوه چطور میتونم تو و خورشید رو فراموش کنم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,604
  • بازدید ماه : 1,604
  • بازدید سال : 32,785
  • بازدید کلی : 475,697