loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 905 1395/11/30 نظرات (0)

ترجمه آهنگ I Dont Wanna live Forever از Taylor Swift & Zyan Malik


Been sitting eyes wide open behind these four walls, hoping you'd call

باچشمایی کاملا باز پشت این چهار تا دیوار( چهاردیواری) نشستم

امیدوارم بهم زنگ بزنی

It's just a cruel existence like there's no point hoping at all

این هستی کاملا ضالمانست مثل اینکه اصلا نقطه امیدی وجود نداره

 

Baby, baby, I feel crazy

عشقم،حس دیوونگی دارم

Up all night, all night and every day

همه شبا رو بیدارم،هر شب و هر روز رو 

Give me something, oh, but you say nothing

بهم یه چیزی بده،اوه،اما هیچی نگو

What is happening to me?

چه بلایی داره سرم میاد؟

 

I don't wanna live forever, 'cause I know I'll be living in vain

من نمیخوام تا ابد زندگی کنم،چون میدونم که بیهوده زندگی خواهم کرد 

And I don't wanna fit wherever

و من نمیخوام هر جایی جا بشم

( ببینید منظورش از جا شدن یعنی فیت شدن قلبش کنار کسیه)

I just wanna keep calling your name until you come back home

من فقط میخوام اسمتو به طور مداوم صدا بزنم تا وقتی که به خونه برگردی

I just wanna keep calling your name until you come back home

من فقط میخوام اسمتو به طور مداوم صدا بزنم تا وقتی که به خونه برگردی 

I just wanna keep calling your name until you come back home

من فقط میخوام اسمتو به طور مداوم صدا بزنم تا وقتی که به خونه برگردی 

 

I'm sitting eyes wide open and I got one thing stuck in my mind

من با چشمان کاملا باز نشستم و یکی رو تو خاطرم نگه داشتم

Wondering if I dodged a bullet or just lost the love of my life

از خودم میپرسم  من یه خطای کوچیک کردم یا عشق کل زندگی مو از دست دادم؟

 

I've been looking sad in all the nicest places

من تو زیباترین مکانها غمگین به نظر رسیدم

 

Baby, baby, I feel crazy

عشقم،  حس دیوونگی دارم 

I see you around in all these empty faces

من تورو دور و بر همه ی این صورتهای پوچ و خالی تو رو میبینم

 

Up all night, all night and every day

همه شبا رو بیدارم،  هر شب و هر روز رو 

I've been looking sad in all the nicest places

من تو زیباترین مکانها غمگین به نظر رسیدم 

Give me something, oh, but you say nothing

بهم یه چیزی بده،  اوه،  اما هیچی نگو 

Now I'm in a cab, I tell 'em where your place is

حالا تو تاکسی نشستم،دارم بهش میگم خونت کجاست

What is happening to me?

 

چه بلایی داره سرم میاد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 1,560
  • بازدید سال : 32,741
  • بازدید کلی : 475,653