loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 7666 1393/03/30 نظرات (2)

ترجمه در ادامه مطلب...

We clawed, we chained our hearts in vain

ما قلبـهامونـو محكم گرفتيم و توي غرور غل و زنجيرـشون كرديم

We jumped, never asking why

به سمت هم پريديم و هيچوقت نپرسيديم چرا اين كارـو كرديم

 We kissed, I fell under your spell 

من از وقتي كه همديگه رو بوسيديم مسحور و شيفته ي تو شدم 

A love no one could deny

عشقي [به وجود اومده بود] كه هيچكس نميتونست انكارـش كنه

Don’t you ever say I just walked away

حق نداري بگي كه من راحت ولـت كردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو ميخوام

I can’t live a lie, running for my life

من نميتونم تظاهر [به خوشحالي كنم] و درواقع در حال تلاش براي  

زندگيـم باشم

I will always want you

من تا ابد تو رو ميخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل يه گلوله ي مخرب[1] وارد شدم

I never hit so hard in love

هيچوقت توي عشق صدمه ي بزرگي نديده بودم

All I wanted was to break your walls

تنها چيزي كه ميخواستم اين بود كه سدـها و ديواره ـهاي دفاعي تو  

رو بشكونم

All you ever did was wreck me

ولي تنها كاري كه تو كردي،خراب كردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه ميزني

I put you high up in the sky

من باعث شدم تو اعتماد به نفس پيدا كني [و توي آسمون باشي]

And now, you’re not coming down

و حالا ديگه از اونجايي كه هستي پايين نمياي

It slowly turned, you let me burn

همه چيز آروم اينطوري شد،تو گذاشتي من بسوزم

And now, we’re ashes on the ground

و حالا هردوـمون تبديل به خاكسترـهايي روي زمين شديم

Don’t you ever say I just walked away

حق نداري بگي كه من راحت ولـت كردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو ميخوام

I can’t live a lie, running for my life

من نميتونم تظاهر [به خوشحالي كنم] و درواقع در حال تلاش براي  

زندگيـم باشم

I will always want you

من تا ابد تو رو ميخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل يه گلوله ي مخرب وارد شدم

I never hit so hard in love

هيچوقت توي عشق صدمه ي بزرگي نديده بودم

All I wanted was to break your walls

تنها چيزي كه ميخواستم اين بود كه سدـها و ديواره ـهاي دفاعي  

تو رو بشكونم

All you ever did was wreck me

ولي تنها كاري كه تو كردي،خراب كردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه ميزني

I came in like a wrecking ball

من مثل يه گلوله ي مخرب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung

آره،من فقط چشمـهامو بستم [،خودمـو رها كردم و] و شروع به تكون  

خوردن كردم

Left me crouching in a blaze and fall

تو منـو در حال شكستن توي يه شعله (شكستن و سوختن) و سقوط  

كردن تنها گذاشتي

All you ever did was wreck me

تنها كاري كه تو كردي،خراب كردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه ميزني

I never meant to start a war

من هيچوقت نخواستم جنگي رو شروع كنم

I just wanted you to let me in

فقط ميخواستم منـو قبول كني

And instead of using force

و به جاي مقاومت و استفاده از زور

I guess I should’ve let you in

فكر كنم منـم بايد تو رو قبول ميكردم

I never meant to start a war

من هيچوقت نخواستم جنگي رو شروع كنم

I just wanted you to let me in

فقط ميخواستم منـو قبول كني

I guess I should’ve let you in

فكر كنم منـم بايد تو رو قبول ميكردم

Don’t you ever say I just walked away

حق نداري بگي كه من راحت ولـت كردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو ميخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل يه گلوله ي مخرب وارد شدم

I never hit so hard in love

من هيچوقت توي عشق صدمه ي بزرگي نديدم

All I wanted was to break your walls

تنها چيزي كه ميخواستم اين بود كه سدـها و ديواره ـهاي دفاعي تو رو بشكونم

All you ever did was wreck me

ولي تنها كاري كه تو كردي،خراب كردن و صدمه زدن به من بود

I came in like a wrecking ball

من مثل يه گلوله ي مخرب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung

آره،من فقط چشمـهامو بستم [،خودمـو رها كردم و] و شروع به تكون خوردن كردم

Left me crouching in a blaze and fall

تو منـو در حال شكستن توي يه شعله و سقوط كردن تنها گذاشتي

All you ever did was wreck me

تنها كاري كه تو كردي،خراب كردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه ميزني

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط Mahdieh در تاریخ 1393/05/05 و 5:47 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکمرسی.آی لاو دیس سونگشکلک

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 999
  • بازدید سال : 32,180
  • بازدید کلی : 475,092