loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 374 1393/01/11 نظرات (0)

ترجمه در ادامه مطلب...

آهنگ: Slow Down
خواننده: Selena Gomez
آلبوم: Stars Dance 

Now that I have captured your attention
حالا که توجه تو رو دارم
I want to steal you for a rhythm intervention
میخوام تو رو برای یک ریتم مداخله بدزدم
 Mr. TSA I’m ready for inspection
 آقای TSA  من برای بازرسی آماده ام
Show me how you make a first impression
نشونم بده که اولین احساس رو چطوری میسازی

Oh, oh
Can we take it nice and slow, slow
ما میتونیم زیبا و آرام برداریمش
Break it down and drop it low, low
بشکنش به پایین و رهاش کن آرام ،آرام
Cause I just wanna party all night in the neon lights ’til you can’t let me go
چون من فقط میخوام تمام شب رو زیر نورهای نئون مهمونی بگیرم تا وقتی که تو نتونی بزاری من برم

I just wanna feel your body right next to mine
من فقط میخوام بدنت رو کنار خودم احساس کنم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آهسته کن
And when it’s coming closer to the end hit rewind
و وقتی که به آخرش نردیک میشه به ابتدا برمیگردم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آهسته کن

If you want me I’m accepting applications
اگه تو منو میخوای من قبول میکنم
So long as we keep this record on rotation
تا وقتی که ما این آهنگ رو در حال پخش نگه داریم
You know I’m good with mouth to mouth recitation
تو میدونی که من با آواز دهان به دهان خوبم
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
So amazing
خیلی شگفت انگیزه

Oh, oh
Can we take it nice and slow, slow
ما میتونیم زیبا و آهسته برش داریم، آهسته
Break it down and drop it low, low
 بشکنش به پایین و آهسته رهاش کنه
Cause I just wanna party all night in the neon lights ’til you can’t let me go
چون من فقط میخوام تمام شب رو زیر نورهای نئون مهمونی بگیرم تا وقتی که تو نتونی بزاری من برم

I just wanna feel your body right next to mine
من فقط میخوام بدنت رو کنار خودم احساس کنم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آهسته کن
And when it’s coming closer to the end hit rewind
و وقتی که به آخرش نردیک میشه به ابتدا برمیگردم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آروم کن

Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
The music’s got me going
آهنگ منو میبره
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
No stop until the morning
تا صبح توقف نمیکنیم
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
You know I’m ready for it
تو میدونی من براش آمادم
For it, for it
برای اون
Yeah
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
The music’s got me going
آهنگ منو میبره
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
No stop until the morning
تا صبح توقف نمیکنیم
Breathe me in, breathe me out
منو با نفست بده داخل و بده بیرون
You know I’m ready for it
تو میدونی من براش آمادم
For it, for it
 برایش ، برایش
Yeah

I just wanna feel your body right next to mine
من فقط میخوام بدنت رو کنار خودم احساس کنم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آهسته کن
And when it’s coming closer to the end hit rewind
و وقتی که به آخرش نردیک میشه به ابتدا برمیگردم
All night long
تمام طول شب
Baby, slow down the song
عزیزم، آهنگ رو آهسته کن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,595
  • بازدید ماه : 1,595
  • بازدید سال : 32,776
  • بازدید کلی : 475,688