loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 747 1393/01/12 نظرات (0)

ترجمه در ادامه مطلب...

متن و ترجمه آهنگ Come and Get It (بیا و بگیرش) از Selena Gomez

When you’re ready come and get it (x2)
وقتي که آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready come and get it
وقتي که آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

You ain’t gotta worry, it’s an open invitation
نگران نیستی ، این یه دعوت علنیه

I’ll be sittin’ right here, real patient
من واقعا صبورانه درست اینجا خواهم نشست

All day, all night, I’ll be waitin’ standby
تمام روز تمام شب ,انتظار ميكشم

Can’t stop because I love it, hate the way I love you
نميتونم تمومش كنم چون دوسش دارم , از حالتي كه دوستت دارم متنفرم

All day all night, maybe I’m addicted for life, no lie.
كل روز كل شب شايد من معتاد زندگي ام , دروغ نيست

I’m not too shy to show I love you, I got no regrets.
براي اينكه بهت نشون بدم كه دوست دارم خيلي خجالتي نيستم ، من تاسف نميخورم

I love you much, too much to hide you, this love ain’t finished yet.
اونقدر زياد دوست دارم كه ازت پنهانش كنم، اين عشق هنوز تموم نشده

This love ain’t finished yet…

اين عشق هنوز تموم نشده

So baby whenever you’re ready…
پس عزيزم هر زمان كه آماده اي...

When you’re ready come and get it [2x]

وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready come and get it
وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

You got the kind of love that I want, let me get that.
تو اون مدل عشقي كه ميخوام رو داري , بذار به دستش بيارم

And baby once I get it, I’m yours no take backs.
و عزيزم من يه بار به دستش آوردم , من براي توام , پسش نميدم!

I’m gon’ love you for life, I ain’t leaving your side
ميخوام براي كل زندگيم دوستت داشته باشم من سمت تو رو ترك نميكنم

Even if you knock it, ain’t no way to stop it
حتي اگه بكوبيش هم هيچ راهي براي توقفش وجود نداره

Forever you’re mine, baby I’m addicted, no lie, no lie.
براي هميشه براي مني عزيزم من معتاد شدم دروغ نيست

I’m not too shy to show I love you, I got no regrets.
براي اينكه بهت نشون بدم كه دوست دارم خيلي خجالتي نيستم من تاسف نميخورم

So baby whenever you’re ready…
پس عزيزم هر زمان كه آماده اي …

When you’re ready come and get it [2x]وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready
وقتی که آماده ای

When you’re ready come and get it
وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

This love will be the death of me
این عشق، مرگ من خواهد بود

But I know I’ll die happily
اما من می دونم با خوشحالی خواهم مرد

I’ll know, I’ll know, I’ll know
خواهم دانست ، خواهم دانست ، خواهم دانست

Because you love me so… yeah!
 چون تو منو خیلی دوست داری … آره!

When you’re ready come and get it
وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

When you’re ready [2x]وقتی که آماده ای

When you’re ready come and get it
وقتي آماده اي بيا و بگیرش

Na na na na [3x]

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,529
  • بازدید ماه : 1,529
  • بازدید سال : 32,710
  • بازدید کلی : 475,622