loading...
وب طرفداران خوانندگان خارجی | دانلود رایگان فیلم و سریال و انیمیشن| زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدیو |
kick بازدید : 453 1393/07/26 نظرات (0)

inna

 

ترجمه در ادامه مطلب...

اNo I don't know    

نه نمیدونم

 

Know where you came

نمیدونم از کجا اومدی

 

You came from bad

تو از بین بدی ها اومدی

 

If you like

اگه دوست داری

 

You can be my inspiration

میتونی الهام دهنده من باشی

In the day time, or red eye

توی روز یا موقع شب

 

(Red eye یعنی پرواز نیمه شب

یه نوع مشرو.ب قدیمی و ارزون قیمت هم هست)

 

Cause baby you shine like platinum ring

چون مثل یه انگشتر پلاتینوم (طلا سفید) میدرخشی

 

And if you want mine

و اگه منو میخوای

 

I will show you off

من خودم رو بهت نشون میدم

 

(خود نمایی میکنم برای تو)

 

And if you like to be held

و اگه میخوای که تو آغوش من باشی

 

(To be held تحت کنترل بودن یا

مال کسی بودن یا در اختیار کسی بودن)

 

I can hold you till the end of time

میتونم تا ابد تو رو تو آغوشم بگیرم

 

Cause you are the thing I need to do

چون تو همون چیزی هستی که بهش احتیاج دارم

 

                        Now I'm craving you cause you make all my wrongs feel right

الان تو آرزوی من هستی چون تو یه کاری میکنی که نسبت به اشتباهاتم حس خوبی داشته باشم

 

Like a devil's paradise

مثل یک شیطانی که توی بهشت هست

 

You, I'm a little scared of you

من یه خورده ازت میترسم

 

Yeah I want you now now cause your lips are the perfect crime

من حالا تو رو میخوام چون بوسیدن لبهای تو گناهی هست که کسی ازش خبر نداره

 

(Perfect Crime یه اصطلاح به معنای "جرمی که کسی ازش اطلاعاتی نداره

و یه جرم حساب شده به شمار میره مترادفش میشه : Unsolved/Undetected Crime)

 

Like a devil's paradise

مثل یک شیطانی که توی بهشت هست

 

You take all my flaws and make them priceless diamonds

تو که عیب و ایراد های من رو می پذیری و ازشون الماس های گرانبها می سازی

 

I bet you're, you're an angel undercover

من شرط میبندم که تو یه فرشته مخفی هستی

 

(فرشته ای در قالب انسان)

 

And I like it, yeah I'm sure

و من اینو دوست دارم اره مطمئنم

 

Cause baby you shine like platinum ring

چون مثل یه انگشتر پلاتینوم میدرخشی

 

And if you want mine

و اگه منو میخوای

 

I will show you off

 

من خودم رو بهت نشون میدم

And if you like to be held

و اگه میخوای که تو آغوش من باشی

 

I can hold you till the end of time

میتونم تا ابد تو رو تو آغوشم بگیرم

 

Cause you are the thing I need to do

چون تو همون چیزی هستی که بهش احتیاج دارم

 

                        Now I'm craving you cause you make all my wrongs feel right

الان تو آرزوی من هستی چون تو یه کاری میکنی که نسبت به اشتباهاتم حس خوبی داشته باشم

 

Like a devil's paradise

مثل یک شیطانی که توی بهشت هست

 

You, I'm a little scared of you

من یه خورده ازت میترسم

 

Yeah I want you now now cause your lips are the perfect crime

من حالا تو رو میخوام چون بوسیدن لبهای تو گناهی هست که کسی ازش خبر نداره

 

Like a devil's paradise

مثل یک شیطانی که توی بهشت هست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین خواننده pop/rock خارجی کدام گزینه است؟
    درباره وب
    باسلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی خوشحالم که به وبم سرزدید این وب درباره خوانندگان خارجی است که بنده سعی دارم با قرار دادن بیوگرافی, عکسهای مختلف, خبرهای جدید, قرار دادن متن و ترجمه اهنگ خوانندگان و مطالب مفید دیگر که امیدوارم به دردتون بخوره و از شما عزیزان تقاضا میکنم که اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارید ممنون میشم مطرح کنید و در آخر اینکه لطفا در نظرسنجی ها شرکت کنید و در ضمن نظر یادتون نره...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,642
  • بازدید ماه : 1,642
  • بازدید سال : 32,823
  • بازدید کلی : 475,735